Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" consumer behaviour"
25 wyników
[1-20] [21-40]

1. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2021
Sołek K., Ślusarczyk B. ENVIRONMENTAL AWARENESS OF YOUNG CONSUMERS ON THE EXAMPLE OF STUDENTS OF THE UNIVERSITY OF RZESZÓW pdf
2. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Achonen I., Gruodė G., Variakojiene J. Pandemic Impact on Lithuania‘s tour operators pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Baruk A. PROSUMERIC ACTIVITY OF CONTEMPORARY FINAL PURCHASERS VS. THEIR RELATIONSHIPS WITH OFFERORS pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Dubicki P., Kułyk P. Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku żywności ekologicznej pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2019
Kułyk P., Michałowska M. Cena a gotowość do zapłaty za określone produkty ekologiczne na przykładzie mieszkańców województwa lubuskiego pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Maciejewski G., Mokrysz S. NEW TRENDS IN CONSUMPTION ON THE COFFEE MARKET pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Bakos I., Khademi-Vidra A. Alternative Local Food Shopping Communities in Hungary pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Biesok G., Wyród-Wróbel J. PROACTIVE PURCHASE BEHAVIOUR AND THEIR RELATIONS IN SIMPLE SATISFACTION MODEL pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Kucharska B., Malinowska M. TRENDS IN Y GENERATION’S BEHAVIOUR ON THE FOOD MARKET pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Zalega T. Deconsumption in consumer behaviour of Polish seniors pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Kawa M., Kuźniar W. Konsumenci wobec regionalnych produktów tradycyjnych w kontekście ogólnoświatowych zmian w zachowaniach konsumentów na rynku żywności pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Fandrejewska A., Nowacki R. Uwarunkowania kulturowe reklamy jako narzędzia komunikacji marketingowej przedsiębiorstw zagranicznych na polskim rynku artykułów żywnościowych pdf
13. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Zwierzyński P. The determinants of consumer behaviours in the furniture market pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Escher I., Petrykowska J. Żywność ekologiczna w opinii młodych polskich konsumentów – wyniki badań pdf
15. Annals of Marketing Management and Economics, 2015
Gołębiewski J. Evolution of theory of marketing – a micro- and a macro approach pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Maciaszczyk M. Tendencje zmian zachowania rynkowych konsumentów niepełnosprawnych ruchowo pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Wawrzyniak A. Modelowanie wieloagentowe jako narzędzie do badania zachowania konsumentów pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Bubel D. Marketing aspect of young consumer behaviour in food industry management pdf
19. Annals of Marketing Management and Economics, 2015
Abutalibov R., Guliyev S. Factors affecting the consumer behaviours of Azerbaijani students pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Wąsikowska B. Zastosowanie technik neuronauki poznawczej w zarządzaniu marketingowym pdf